مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 01:252021-09-23سياسي

خطیب زاده: انگلیس باید رویکرد خود را تغییر دهد


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خطاب به وزیر خارجه انگلیس در توییتی نوشت: انگلیس باید رویکرد خود را تغییر دهد و این تغییر مدت هاست که به تعویق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در توییتی به اظهارات لیز تراس وزیر خارجه انگلیس واکنش نشان داد.

وی نوشت: توییت های آتشین - که در تضاد با لحن به کار گرفته شما در واقعیت است - شاید تیتر های خوبی بسازد، اما شعار، هرگز نمی تواند پاسخ احکام قانونی باشد که از سوی دادگاه ها صادر شده است.

خطیب زاده خاطرنشان کرد: همانطور که دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به صراحت گفت، انگلیس باید رویکرد خود را تغییر دهد و این تغییر مدت هاست که به تعویق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و لیز تراس وزیر خارجه جدید انگلیس ظهر چهارشنبه به وقت محلی در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به بحث و گفتگو در خصوص موضوعات دوجانبه، برجام و وضعیت افغانستان پرداختند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست با بیان اینکه بازسازی روابط دوجانبه نیازمند اقدامات جدی است، بر لزوم عملیاتی شدن بازپرداخت بدهی چهار دهه ای انگلیس به ایران تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: انگلیس باید رویکرد خود را تغییر دهد

خطیب زاده: انگلیس باید رویکرد خود را تغییر دهد