مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 21:352021-09-23سياسي

وزیر امورخارجه پیگیر وضعیت دو راننده بازداشت شده ایرانی در آذربایجان


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، با «جیحون بایرامف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

- حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، با جیحون بایرامف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وریر امور خارجه جمهوری آذربایجان در ابتدای این دیدار از برگزاری نشست سه جانبه ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در تهران استقبال کرد.

بایرامف روابط دو کشور را دارای پویایی های بسیار مثبت و در مسیری درست توصیف و از حمایت های ایران از تمامیت سرزمینی جمهوری آذربایجان تشکر کرد.

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان با تأکید بر آمادگی کشورش برای همکاری در تمامی حوزه ها از جمله حوزه های سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران، گفت : از طرف جمهوری آذربایجان، شاهین مصطفی یف آماده است تا با همتای ایرانی خود در چارچوب کمیسیون مشترک تماس برقرار کند.

وی همچنین با بیان اینکه جمهوری آدربایجان آماده است تا پروژه های مشترک در حوزه خزر را پیگیری کند، تعاملات و رایزنی های منظم در سطوح مختلف را امری ضروری خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امورخارجه پیگیر وضعیت دو راننده بازداشت شده ایرانی در آذربایجان

وزیر امورخارجه پیگیر وضعیت دو راننده بازداشت شده ایرانی در آذربایجان