مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 20:252021-09-23سياسي

دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت است


دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت دین مدار در قاموس حماسه های عزت آفرین ملت ایران است.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت دین مدار در قاموس حماسه های عزت آفرین ملت ایران است.

محمد مهرافزون در مراسم زنگ مقاومت که امروز یکم مهرماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان شاهد متوسطه اول پسرانه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت دین مدار در قاموس حماسه های عزت آفرین ملت ایران است که قدرت و انرژی نهفته برای حرکت به سوی عزت، کرامت و پیشرفت میهن اسلامی به سوی قله های رفیع اقتدار را در پی دارد.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس در وادی عشق تابلوی از خودگذشتگی، دلباختگی و تاریخ و جغرافیای عظیمی بود که در آن رزمندگانش پیشانی بلند مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت را تفسیر کردند که شاید یکی از بهترین و والاترین مصادیق فرهنگ عاشورایی بود.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه ملت سلحشور ایران زمین از تمام قشون مختلف در میادین نبرد به ویژه عالمان، معلمان، روحانیان، دانشجویان، دانش آموزان و .

در قالب بسیج از خصوصیات بارز این هشت سال دفاع مقدس بود که رهنمودهای حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت است

دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه های ملت است