مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:452021-09-23اجتماعي

گله از پروازها و وضعیت اعزام زائران اربعین


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به ناراحتی هایی که پروازهای اربعین و قیمت آن به وجود آورده است، گفت: محدودیت ها و شروط سفر اربعین، عامل نارضایتی مشتاقان زیارت کربلا شده است.

- رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به ناراحتی هایی که پروازهای اربعین و قیمت آن به وجود آورده است، گفت: محدودیت ها و شروط سفر اربعین، عامل نارضایتی مشتاقان زیارت کربلا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی رضا رشیدیان در جریان سفر به عراق و در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر نجف، بیان کرد: امسال در پی شرایط کرونایی، سهمیه 60 هزار نفری برای زائران ما تعیین شد که این خود در کنار تعیین شروطی چون تزریق دو دز واکسن و اعزام زائران فقط به صورت هوایی، عامل نارضایتی مردم و عاشقان اباعبدالله (ع) بود که سفر اربعین را فرصتی برای زیارت ارزان عتبات می دانستند.

وی افزود: با وجود این که تلاش کردیم دستورالعمل های بهداشتی را برای حفظ سلامت مردم در جریان روند ثبت نام و روند دریافت گذرنامه تا صدور ویزا به بهترین نحو رعایت کرده و از حضور و تجمع مردم در شرایط کرونایی جلوگیری کنیم و موفق هم بودیم، اما در مرحله بعد، از اختیار حج و زیارت خارج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله از پروازها و وضعیت اعزام زائران اربعین

گله از پروازها و وضعیت اعزام زائران اربعین