مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 19:352021-09-23پزشكي

یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 938 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

- پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 272 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 159 نفر مبتلای قطعی و 27 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 70 هزار و 208 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از 628 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمیی و از 281 نمونه رپید تست 18 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، دنا و بهمیی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدان پناه از مردم استان خواست، بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان ها و بازارها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد

یک فوتی کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد