مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 16:352021-09-23اجتماعي

دبستان خیرساز 9 کلاسه روستای «نەوەره» سنندج افتتاح شد


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، دبستان خیرساز 9 کلاسه روستای «نەوەره» از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ، روز پنج شنبه با حضور مشاور معاون وزیر و ناظر وزارتی در پروژه مهر و بازگشایی مدارس، خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم کاکه خانی، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی روستا، دبستان 9 کلاسه خیرساز روستای نەوەره از توابع آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدسعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در حاشیه افتتاح این آموزشگاه اظهار کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت 600 متر مربع با 540 مترمربع زیربنای آموزشی و با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال ساخته شده است.

وی افزود: بخشی از اعتبارات این پروژه ملی بوده و بخش دیگری از هزینه های این فضای آموزشی توسط خیر نیک اندیش سرکار خانم افسر کاکه خانی تقبل و پرداخت شده است.

کنعانی به بیان مشخصات فیزیکی این ساختمان آموزشی پرداخت و گفت: این آموزشگاه دارای 12 اتاق و 9 کلاس درس، سرویس بهداشتی در 20 متر مربع زیر بنا، نمازخانه، آزمایشگاه، کارگاه، سالن جلسات و دیگر امکانات آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: برای خرید تجهیزات این مدرسه نیز تاکنون سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است و امسال 67 دانش آموز دوره ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبستان خیرساز 9 کلاسه روستای «نەوەره» سنندج افتتاح شد

دبستان خیرساز 9 کلاسه روستای «نەوەره» سنندج افتتاح شد