مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-23اجتماعي

سفر به عتبات عالیات فقط از طریق مرزهای هوایی صورت می گیرد


معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: با توجه به توافق هایی که با کشور عراق صورت گرفت سفر به عتبات فقط و فقط از طریق هوایی امکان پذیر است و زائران باید از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند.

- استانداری خوزستان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با آخرین وضعیت پایانه های مرزی خوزستان، اظهار کرد: دو مرز شلمچه و چذابه به مانند مرزهای دیگر کشور برای سفر زائران به کربلا بسته شده است و مردم نباید به مرزها تردد داشته باشند.

وی افزود: با توجه به توافق هایی که با کشور عراق صورت گرفت سفر به عتبات فقط و فقط از طریق هوایی امکان پذیر است و زائران باید از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه مردم به مرزهای شلمچه و چذابه جهت خروج به کشور عراق تردد نکنند، گفت: در مرزها هیچ گونه خدماتی به زائران داده نخواهد شد و اجازه خروج به آن ها داده نمی شود.

نجاتی با اشاره به گفت وگوی دو روز گذشته یکی از افسران عراقی با شبکه خوزستان مبنی بر مخالفت با تردد زائران از مرزهای زمینی، بیان کرد: برای کسی گذرنامه و ویزای زمینی صادر نشده است که کسی بخواهد از طریق زمینی وارد عراق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به عتبات عالیات فقط از طریق مرزهای هوایی صورت می گیرد

سفر به عتبات عالیات فقط از طریق مرزهای هوایی صورت می گیرد