مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:102021-09-23سياسي

ما مسئولین کم کاری کردیم/مدیریت ما کارنامه قابل قبولی ندارد


ما مسئولین باید بپذیریم که کم کاری کردیم زیرا امکانات مادی و ظرفیت های اقتصادی در کشور بسیار بالاست؛ امروز با حضور در جمع نخبگان دیدم که نیروهای باسواد و پرتلاش و با انگیزه داریم که نیازمند توجه و حمایت هستند.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولین باید بپذیریم که کم کاری کردیم زیرا امکانات مادی و ظرفیت های اقتصادی در کشور بسیار بالاست؛ امروز با حضور در جمع نخبگان دیدم که نیروهای باسواد و پرتلاش و با انگیزه داریم که نیازمند توجه و حمایت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید صومعه سرا و 23 شهید مدافع حرم گیلان که در گلزار شهدای بخش ضیابر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: شما مردم ولایی و عزیز با وجود این شرایط سخت با حضور در این محفل نشان دادید، دنباله رو فرهنگ شهدا و امام شهدا هستید.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: دفاع مقدس و جنگ در زمانی شروع شد صدام و رژیم بعث به نمایندگی از ابرقدرت های زمان به کشور ما حمله کرد که ما هنوز در سال اول انقلاب بودیم، در آن زمان همه جوانان و مردم ما یکپارچه به دنبال آبادانی و پیشرفت کشور بودند اما وقتی جنگ شروع شد همه مردم و نیروهای مسلح به میدان دفاع مقدس رفتند و یکپارچه در آنجا حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما مسئولین کم کاری کردیم/مدیریت ما کارنامه قابل قبولی ندارد

ما مسئولین کم کاری کردیم/مدیریت ما کارنامه قابل قبولی ندارد