مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-23سياسي

سید نزار پور موسوی،دعاخوان منتخب چهارمین جلسه ارتقا دعاخوانان شد


چهارمین جلسه از پنجمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور، به صورت نیمه حضوری و مجازی به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، چهارمین جلسه از پنجمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور، به صورت نیمه حضوری و مجازی به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد و دعاخوانان ممتاز با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری، در این جلسه شرکت کردند.

در این جلسه سید عباس انجام، کارشناس و داور رشته دعاخوانی و رضا روان بخش کارشناس مقامات و نغمات ایرانی به تحلیل اجرای دعاخوانان پرداختند.

مرور مطالب جلسه قبل درمورد درآمد دستگاه سه گاه، همچنین تدریس و کارورزی گوشه های درآمد، مویه و مخالف سه گاه با مشارکت همه دعاخوانان، از مواردی بود که روان بخش به آن پرداخت.

مجید ایمانی از تهران، حجت الاسلام سید نزار پورموسوی از خوزستان و حجت الاسلام شهاب امانتچی از قم دعاخوانانی بودند که اجرای ایشان از زیارت اربعین مورد نقد و تحلیل قرار گرفت و در پایان اجرای سید نزار پورموسوی به عنوان اجرای منتخب چهارمین جلسه ارتقا دعاخوانان تعیین شد.

لازم به ذکر است جلسات ارتقا دعاخوانان در دوره اخیر، یک نوبت به صورت نیمه حضوری و یک نوبت به صورت مجازی در هرماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید نزار پور موسوی،دعاخوان منتخب چهارمین جلسه ارتقا دعاخوانان شد

سید نزار پور موسوی،دعاخوان منتخب چهارمین جلسه ارتقا دعاخوانان شد