مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-23سياسي

یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانی استان زنجان اظهار کرد: اسناد و تصاویر شهدای روحانی در زنجان جمع آوری می شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان های زنجان عنوان کرد: قرار است این یادواره شهدای روحانی در زنجان انجام شده است، گفت: در قالب کنگره شهدا نیز این دیدارها برگزار می شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه از 112 خانواده شهدای روحانی در ایام مختلف تقدیر شده است، اضافه کرد: از روحانیون پیشکسوت در دفاع مقدس نیز تقدیر شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه معرفی شهدای روحانی زنجان مورد تاکید است، عنوان کرد: سالگرد شهدای روحانی نیز برگزار می شود.

وی از مزین کردن شهر به تمثال شهدا خبر داد و گفت: مصاحبه و بازخوانی خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در زنجان انجام شده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه کنگره شهدای زنجان مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: باید به عنوان پیش برنامه یادواره شهدای مختلف برگزار شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود

یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود