مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-23سياسي

درخواست اعلام موضع مراج عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه درباره طب اسلامی


منتخب اول هیات مدیره نظام پزشکی کشور از ارایه طرح تشکیل سازمان طب اسلامی ایرانی سنتی به مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کرد و در نامه ای خواستار اعلام موضع مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه در این زمینه شد.

- منتخب اول هیات مدیره نظام پزشکی کشور از ارایه طرح "تشکیل سازمان طب اسلامی ایرانی سنتی" به مجلس شورای اسلامی ابراز نگرانی کرد و در نامه ای خواستار اعلام موضع مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه در این زمینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشی از نامه دکتر محمد رازی - منتخب اول هیات مدیره نظام پزشکی کشور خطاب به مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه با اشاره به آیه هفتم از سوره آل عمران آمده است: مدتی است گروهی که نه درس حوزه و فقه به کفایت خوانده اند و نه رنج تحصیل دانشکده طب را دیده اند، با عقبگرد نادرست، سطحی و عامیانه به متون پزشکی سده های 7 و 8 هجری و با استناد غیر کارشناسانه به احادیث سست و غیر متقن و بعضا راویان جعلی به حضرات معصومین علیهم السلام ، طرحی با عنوان تشکیل سازمان طب اسلامی ایرانی سنتی به مجلس برده اند و در دستور کار دارند.

متاسفانه با سکوت فضلا و علمای حوزه های علمیه دارند با عنوان جعلی طب اسلامی تیشه بر ریشه های اعتقادات مومنین به اسلام عزیز و قران مهجور و معتقدین به معصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اعلام موضع مراج عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه درباره طب اسلامی

درخواست اعلام موضع مراج عظام تقلید و جامعه مدرسین حوزه های علمیه درباره طب اسلامی