مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-23سياسي

ظرفیت بخش معادن در قم مورد غفلت واقع شده است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ظرفیت معادن استان قم غفلت شده است،گفت:چه در بحران کرونا و چه بعد از آن با استفاده از ظرفیت کشورهای منطقه بخش گردشگری قم فعال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ظرفیت بخش گردشگری استفاده و این بخش فعال شود.

وی عنوان کرد: اینکه در زمینه سرمایه گذاری ها ما 8 درصد توانسته ایم بستر سرمایه گذاری را فراهم کنیم در قبال ظرفیت قم ناچیز است در قم از ظرفیت بخش معادن آن طور که باید و شاید با توجه به پیگیری استاندار نتوانسته ایم بهره ببریم.

امیرآبادی فراهانی افزود: در مجلس کارگروه معادن، محیط زیست و منابع طبیعی داریم و به نظر می رسد باید مسئولان تصمیماتی جدی اتخاذ کنند تا در کنار رعایت مسائل زیست محیطی از ظرفیت معادن استفاده کنیم نباید معادن در مقابل محیط زیست و محیط زیست در مقابل با فعالیت محیط زیست باشد.

به گفته وی، اختلافاتی بین دست اندرکاران محیط زیست و معادن وجود داشته که باید رفع شود نباید محیط زیست مخالف سرمایه گذاری معادن باشد و در نقطه مقابل دست اندرکاران معادن هم در طرح های خود مسائل زیست محیطی را رعایت کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای واکسیناسیون در کشور به ویژه در قم گفت: باید برای مقابله با واکسن هراسان مسئولان و دست اندرکاران ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بخش معادن در قم مورد غفلت واقع شده است

ظرفیت بخش معادن در قم مورد غفلت واقع شده است