مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-23پزشكي

بهبود ناراحتی های ریوی با گیاه پرسیاوشان


مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی اظهار کرد: گیاه پرسیاوشان در درمان تب و در موارد سرماخوردگی کاربرد دارد، برای ناراحتی های ریوی نیز از آن استفاده می شود و در معالجه زرد زخم کاربرد دارد.

- مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی اظهار کرد: گیاه پرسیاوشان در درمان تب و در موارد سرماخوردگی کاربرد دارد، برای ناراحتی های ریوی نیز از آن استفاده می شود و در معالجه زرد زخم کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین راغ آرا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طبیعت گیاه پرسیاوشان، معتدل مایل به گرم و کمی خشک است و خواص آن تا شش ماه پس از چیدن حفظ می شود.

وی افزود: این گیاه در درمان تب و در موارد سرماخوردگی کاربرد دارد، برای ناراحتی های ریوی از آن استفاده می شود و در معالجه زرد زخم نیزمورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک خراسان جنوبی بیان کرد: از گیاه پرسیاوشان برای رفع انگل های روده از آن استفاده می شود، مسهل صفرا، بلغم و سودا است.

راغ آرا با بیان این که این گیاه برای درمان یرقان نیز مفید است، تصریح کرد: ریختن چند قطره از دم کرده آن در بینی برای رفع گرفتگی بینی در موارد سرماخوردگی مفید است؛ برای رفع سنگ مثانه نیز از آن استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود ناراحتی های ریوی با گیاه پرسیاوشان

بهبود ناراحتی های ریوی با گیاه پرسیاوشان