مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-23سياسي

وزیر کشور: بومی بودن استانداران به شرط توانمندی، اولویت است


وحیدی درباره انتخاب استانداران گفت: رویکرد وزارت کشور بر انتخاب چهره هایی است که بتوانند مسائل استان را پیش ببرند و پیشرفت و منافع استان را موجب شوند و در این میان بومی بودن استاندار به شرط توانمندی اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بر انتخاب بهترین ها برای سمت استانداری هاست، گفت: در این عرصه شاخص هایی نظیر سلامت اقتصادی، عقلانیت انقلابی، کارآمدی، قانونمداری، پیگیری پیشرفت اقتصادی استان، تقویت مشارکت همه جانبه استان و فعال سازی ظرفیت های استان، مردم داری، ایجاد وفاق در استان، محور ارزیابی است.

وی افزود: چهره های سیاسی با این شاخص های ارزیابی شده اند و گزینه ها در مراحل نهایی است و  به هیات دولت برای تصویب نهایی ارسال می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در بخش دیگری از صحبت های خود به تعیین استانداران جدید چهار استان خوزستان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بنا داریم در هر هفته در جلسه هیات دولت، استانداران جدید سایر استان ها را به تدریج  مشخص کنیم.

 وحیدی معیار اصلی در انتخاب استاندار را انتخاب بهترین ها دانست و تصریح کرد: اصل بر تغییر استانداران نیست، بلکه اصل بر انتخاب بهترین استاندار است و اگر استانداری شاخص های بهترین گزینه را داشته باشد، اصراری بر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: بومی بودن استانداران به شرط توانمندی، اولویت است

وزیر کشور: بومی بودن استانداران به شرط توانمندی، اولویت است