مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-23سياسي

توسعه سیستان و بلوچستان زمینه تامین امنیت بیشتر را مدنظر دارد


به طور قطع توسعه و پیشرفت استان در تمامی جهات جز با تأمین امنیت مطلوب و شکل گیری امنیتی پایدار میسر نخواهد بود و از طرفی توسعه یافتگی در تمامی زمینه ها خود باعث افزایش هرچه بیشتر امنیت در سطح استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، امروز فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از مسئولان انتظامی و روئسای پلیس های تخصصی با حضور در استانداری سیستان و بلوچستان با مهندس حسین مدرسی خیابانی استاندار جدید دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار ابتدا سردار احمد طاهری با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، انتصاب شایسته مهندس حسین مدرسی خیابانی را به سمت استانداری سیستان و بلوچستان تبریک و برای وی در اجرای هر چه مطلوب وظایفش در این مسئولیت خطیر و حساس  آرزوی موفقیت کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این دیدار با تشریح مولفه های تأثیر گذار بر امنیت استان، مشکلاتی چون وضعیت بد اشتغال و نرخ بالای بیکاری جوانان، وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم، ورود غیر قانونی اتباع بیگانه، شیوع بالای اعتیاد، رواج پدیده شوم قاچاق کالا و سوخت، حاشیه نشینی، وضعیت نامطلوب محورهای مواصلاتی و هم مرزی با کشور افغانستان به عنوان بزرگترین تولید کننده  تریاک در دنیا را مهمترین عواملی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان و بلوچستان زمینه تامین امنیت بیشتر را مدنظر دارد

توسعه سیستان و بلوچستان زمینه تامین امنیت بیشتر را مدنظر دارد