مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-23اقتصادي

احیاء تولید در کشور نیازمند اصلاح نظام بانکداری است


معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان این که احیاء تولید در کشور نیازمند اصلاح نظام بانکداری است، گفت: امیدواریم در دولت جدید قوانین اصلاح شوند.

- گرگان- معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان این که احیاء تولید در کشور نیازمند اصلاح نظام بانکداری است، گفت: امیدواریم در دولت جدید این قوانین صلاح شوند.

به گزارش، سعید عمرانی ظهر پنج شنبه در جمع مسئولان قضایی گلستان اظهارکرد: عمده مشکلات بخش تولید کشور مربوط به قوانین بانکی بوده و امروز خیلی از واحدهای تولیدی زیر چرخ دنده های بانک ها در حال له شدن هستند که باید سیستم بانکی کشور اصلاح شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصادی مقاومتی قوه قضاییه با بیان اینکه امیدواریم در دولت جدید به این موضوع پرداخته شود، افزود: علاوه بر مسائل بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و تحریم و خودتحریمی های داخلی و عدم حمایت مقتدرانه و قوی برخی مدیران از دیگر مشکلات بخش تولید کشور است.

عمرانی ادامه داد: باید مقررات دست و پاگیر و زائد که مانع بخش تولید هستند شناسایی و قوه مقننه برای اصلاح این قوانین ورود کند.

وی بیان کرد: با همه احترامی که برای مدیران سخت کوش قائل هستیم اما در برخی موارد باید برخی مدیران را هم به مشکلات بخش تولید اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء تولید در کشور نیازمند اصلاح نظام بانکداری است

احیاء تولید در کشور نیازمند اصلاح نظام بانکداری است