مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-23سياسي

پیگیری برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان


درخواست پرواز اختصاصی از فرودگاه بین المللی همدان با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده که امیدواریم با قول های داده شده شاهد برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان باشیم.

- رییس مجمع نمایندگان استان همدان از مکاتبات انجام شده به منظور برقراری پرواز اربعین حسینی از همدان برای خادمان حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر نماینده همدان در مجلس، احمدحسین فلاحی، گفت: با توجه به شرایط موجود و تصمیم کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)، اعزام متقاضیان سفر به اربعین صرفا از طریق مرز هوایی انجام می شود که متأسفانه با وجود فراهم بودن زیر ساخت های لازم برای پرواز اربعین از فرودگاه همدان، شاهد کوتاهی در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: درخواست پرواز اختصاصی از فرودگاه بین المللی همدان با وزیر راه و شهرسازی مطرح شده که امیدواریم با قول های داده شده شاهد برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فرودگاه همدان یک فرودگاه بین المللی است و امکان پرواز به کشورهای مختلف در آن وجود دارد اظهار کرد: متأسفانه این مجموعه با وجود برخورداری از ظرفیت ها معطل مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان

پیگیری برقراری پرواز اربعین از فرودگاه همدان