مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-23سياسي

زیارت قبور شهدای دفاع مقدس مکتبی برای آموختن فرهنگ ایثار است


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: زیارت قبور شهدا نقطه وصل ما با رشادت ها و جوانمردی های آنهاست که می توان آن را مکتبی برای آموختن فرهنگ ایثار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر شاهی که ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل سخن می گفت با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر شکوه و عظمت تشکیل انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) خود را شکست خورده می دید، اظهار کرد: ریشه و خاستگاه این انقلاب برگرفته از درس های بزرگ عاشورا و کربلا بود و دشمنان انقلاب به هر طریقی سعی داشتند در برابر قدرت انقلاب اسلامی بایستند.

وی وحدت کلمه و پیروی از امام را رمز پیروزی در برابر رژیم بعث عراق عنوان کرد و افزود: تمامی اقشار مختلف جامعه برای شکست دشمن و ایستادگی در برابر نقشه های شوم آنها با هم متحد گشتند تا وعده الهی که همانا پیروزی در برابر دشمنان بود محقق شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به قداست و معنویت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما با تکیه بر دین و فرهنگ غنی عاشورایی خود و با تقدیم 230 هزار شهید، 450 هزار جانباز و 49 هزار آزاده به همگان نشان دادایم هیچ توطئه ای نمی تواند در برابر شکوه و عظمت مقتدرانه انقلاب اسلامی بایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت قبور شهدای دفاع مقدس مکتبی برای آموختن فرهنگ ایثار است

زیارت قبور شهدای دفاع مقدس مکتبی برای آموختن فرهنگ ایثار است