مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:302021-09-23سياسي

جبهه پایداری: اشتباهی راهبردی است که دفاع مقدس را در بُعد نظامی منحصر کنیم


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این اشتباهی راهبردی است که ما هشت سال دفاع مقدس را محدود در فضای نظامی بدانیم و تنها ابعاد نظامی آن را واکاوی و بازگو کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس بر لزوم توجه به ابعاد غیرنظامی دفاع مقدس تأکید کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  یکی از فواید دفاع مقدس این بود که ما این فکر و اندیشه ی دفاع از هویّت ملّی و هویّت دینی و انقلابی را - که بارها گفته ایم و شنیده ایم و نقل کرده ایم که خدای متعال کمک می کند و انسانها را در برابر موانعی که در راه حق وجود دارد، پیروز می کند- یک بار دیگر خودمان تجربه کردیم (مقام معظم رهبری مدظله العالی)  بدون شک دفاع مقدس مدرسه ای بزرگ برای تمام ملت ایران است که جز با روحیه ی ایثار و ازخودگذشتگی آحاد ملت ایران به ویژه شهدای راه حق امکان دسترسی به چنین گنجینه ی گرانبهایی وجود نداشت.

  در این میان توجه مجدد به ابعاد گوناگون دفاع مقدس هم برای یادآوری نسل های انقلاب و هم برای آگاهی جوانان کشورمان لازم و ضروری می باشد و نباید از تکرار و بازخوانی مجاهدت های دفاع مقدس غفلت ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پایداری: اشتباهی راهبردی است که دفاع مقدس را در بُعد نظامی منحصر کنیم

جبهه پایداری: اشتباهی راهبردی است که دفاع مقدس را در بُعد نظامی منحصر کنیم