مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-23سياسي

حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: مسئول صیانت از زندانیان هستیم


ما در مقابل جمعیتی که مورد لغزش و فریب قرار گرفتند مسئولیت داریم و این مسئولیت، صیانت از آن ها و شناسایی علل و عوامل لغزش های آنان است.

- ما در مقابل جمعیتی که مورد لغزش و فریب قرار گرفتند مسئولیت داریم و این مسئولیت، صیانت از آن ها و شناسایی علل و عوامل لغزش های آنان است.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: باید توجه نمود قبل از تربیت و اصلاح زندانیان، می بایست به اصلاح صحیح و منطقی خودمان بپردازیم و قصور خودمان را شناسایی و جبران کنیم، از سوی دیگر ما در مقابل جمعیتی که مورد لغزش و فریب قرار گرفتند مسئولیت داریم و این مسئولیت، صیانت از آن ها و شناسایی علل و عوامل لغزش های آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در نشست شورای معاونان سازمان زندان ها که با حضور مدیران زندان های سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر خاطر نشان کرد: انقلاب و نهضت حسینی با امامت و رهبری امام سجاد علیه السلام و مدیریت و شجاعت زینب کبری سلام الله علی ها در تاریخ تثبیت و در سراسر جهان گسترش پیدا کرد، به گونه ای که این نهضت حتی در پایتخت دشمنان اهل بیت نیز جایگاه خود را حفظ نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: مسئول صیانت از زندانیان هستیم

حفاظت اطلاعات قوه قضاییه: مسئول صیانت از زندانیان هستیم