مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:302021-09-23ورزشي

استانداردسازی سالن های ورزشی برای پارالمپیکی ها ضروری است


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر استانداردسازی سالن های ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیک گفت: یک سوم مدال های کسب شده در رقابت های المپیک مربوط به مازندران است.

- ، حسن رنگرز پیش ازظهر پنجشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیک 2020 توکیو در ساری با بیان اینکه ورزش مازندران سهم بالایی از افتخارات المپیک و پارالمپیک را به خود اختصاص داده است، گفت: یک سوم مدال های کسب شده در رقابت ها مربوط به مازندران بوده است.

وی گفت: در رقابت های المپیک 2020 از 60 ورزشکار اعزامی یک ششم آنان شامل 10 نفر از کاروان مازندران بوده است و در رقابت های پارالمپیک از شش ورزشکار، پنج نفر صاحب مدال و نشان شدند.

وی افزود: رقابت های المپیک عرصه ورزش دنیا است و ورزشکاران توانخواه در این میدان حضور جدی دارند اما استانداردسازی سالن های ورزشی چندان پیگیری نشده است.

رنگرز یادآور شد: پیگیری ورزش قهرمانی برای ورزشکاران پارالمپیک سخت تر و دشوارتر است و نشانی که آنان کسب می کنند به مراتب شیرین تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه ورزشکاران پارالمپیکی بسیار مظلوم واقع شده اند، اشتغال را از جمله دغدغه ها ذکر کرد و گفت: اراده جدی مجلس را برای اشتغال ورزشکاران نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سالن های ورزشی برای پارالمپیکی ها ضروری است

استانداردسازی سالن های ورزشی برای پارالمپیکی ها ضروری است