مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:252021-09-23بين الملل

موافقت رژیم صهیونیستی با بررسی پیشنهاد حماس درباره تبادل اسیران


برخی منابع مصری از رایزنی های تلفنی مقامات رژیم صهیونیستی با مقامات این کشور برای اعلام موافقت شان با برگزاری نشست هایی جهت بحث و گفت وگو درباره قرارداد تبادل اسرا و شروط حماس خبر دادند.

- برخی منابع مصری از رایزنی های تلفنی مقامات رژیم صهیونیستی با مقامات این کشور برای اعلام موافقت شان با برگزاری نشست هایی جهت بحث و گفت وگو درباره قرارداد تبادل اسرا و شروط حماس خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع به سایت تلویزیون عبری زبان کان گفتند: مسؤولان اسراییلی با تاکید بر این مساله که زمان بازگرداندن سربازان اسراییلی و اجساد آنها فرا رسیده ، به میانجی مصری اعلام کردند که با برگزاری نشست هایی ویژه گفت وگو درباره پرونده تبادل و به طور خاص شروط تعیین شده از سوی حماس برای آن موافق هستند.

پیش از این برخی منابع اسراییلی در گفت وگو با سایت وای نت وابسته به روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گفته بودند که هیچ پیشرفتی در این پرونده حاصل نمی شود زیرا حماس نسبت به موضعگیری اسراییل انعطاف کافی نشان نمی دهد .

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز پس از آنکه زاهر جبارین، مسؤول پرونده اسرا در جنبش حماس تاکید کرد، جنبش نقشه راهی برای امضای قرارداد تبادل اسرا با اسراییل ارائه کرده و توپ اکنون در زمین اسراییل است ، بار دیگر تمرکز خود را معطوف پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رژیم صهیونیستی با بررسی پیشنهاد حماس درباره تبادل اسیران

موافقت رژیم صهیونیستی با بررسی پیشنهاد حماس درباره تبادل اسیران