مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 23:002021-09-22پزشكي

ویژه برنامه های رادیو سلامت در هفته دفاع مقدس


مدیر رادیو سلامت ویژه برنامه های دفاع مقدس در این شبکه رادیویی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صدیقه اعتمادسعید، مدیر درمان و گروه پزشکی، در طول سال در برنامه های رادیو سلامت ساری و جاری است و مختص به یک هفته خاص و فقط تاریخ 31 شهریور نمی شود.

اعتمادسعید اشاره کرد: برنامه هایی چون سپید جامگان اسمانی، یاد یاران، لیلای ایران ، سنگ زیرین آسیاب کد 99 و بسیاری از برنامه های دیگر در طول سال در جدول پخش برنامه های رادیو سلامت قرار دارند اما بطور اخص و ویژه امسال برنامه سربند ایثار توسط گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت و با همکاری مرکز خوزستان به مخاطبان خوب رادیو ارائه می شود.

وی در پایان افزود: سربند ایثار با ساختار مجله ای روایتی است از فعالیتها و اقدامات کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و .

در طول سالهای دفاع مقدس.

شنیدن این برنامه رو به همه مخاطبان رادیو توصیه می کنم خصوصاً نسل جوانی که  شاید خیلی با مقوله دفاع مقدس و اتفاقاتی که در آن مقطع تاریخی افتاد آشنایی نداشته باشند و تنها جزییات و ظواهری رودیده یا شنیده باشند سربند ایثار سعی می کند با حضور کسانی که خود نقش آفرین حماسه های دفاع مقدس بودند بخشی از روایات و خاطرات ان سالها رو برای مخاطبین عزیز رادیو بازآفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های رادیو سلامت در هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه های رادیو سلامت در هفته دفاع مقدس