مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:502021-09-22اقتصادي

لزوم ایجاد توازن میان تولید و مصرف برق خوزستان


باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می شوند کاهش یابد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می شوند کاهش یابد.

صادق خلیلیان در پایان نشست با جمعی از مدیران شرکت های تابعه وزارت نیرو که شامگاه 31 شهریورماه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تولید برق هم برای نیازهای صنعتی و هم مصرف خانگی استان جزو خدمات و نیازمندی های مهم محسوب می شود و ما باید بتوانیم یک توازنی میان تولید و مصرف برق ایجاد کنیم تا مشکلاتی که صنایع و شبکه مصرف خانگی ما بعضاً در تابستان دچار آن می شوند کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: قرار شد چند طرح توسط مسئولان ذیربط ارائه شود.

از جمله طرح تولید پنل های خورشیدی که حتی می تواند برای خانواده ها درآمدزایی داشته باشد و از طریق تشکیل کنسرسیوم دولتی، خصوصی و استفاده از منابع ملی این ظرفیت قابل بهره برداری خواهد بود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین طرح های توسعه ای توسط شرکت های تولید برق ارائه خواهد شد و کارخانجات را هماهنگ کردیم، از جمله صنایع فولاد که اعلام آمادگی کردند تولید برق داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد توازن میان تولید و مصرف برق خوزستان

لزوم ایجاد توازن میان تولید و مصرف برق خوزستان