مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 21:102021-09-22بين الملل

وزیرخارجه انگلیس:خواهان بازگشت ایران به مذاکرات احیای برجام هستیم


وزیر خارجه جدید انگلیس که به تازگی با وزیر خارجه ایران در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار کرده، در حساب کاربری خود در توییتر به این دیدار اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیز تراس ، وزیر خارجه جدید انگلیس که به تازگی با وزیر خارجه ایران در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دیدار کرده، در حساب کاربری خود در توییتر به این دیدار اشاره کرد.

وزیرخارجه انگلیس، دیدار با مقامات ایرانی را مهم توصیف کرد و گفت که در تلاش است تا تهران را به مذاکرات احیای برجام بازگرداند.

لیز تراس در حساب توییتری خود گفته است که در دیدار با حسین امیر عبداللهیان ، وزیر امور خارجه ایران دو موضوع شامل آزادی شهروندان انگلیسی بازداشت شده و بازگشت تهران به میز مذاکره درباره توافق هسته ای مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وزیر امور خارجه ایران نیز در این نشست با بیان اینکه بازسازی روابط دوجانبه نیازمند اقدامات جدی است، بر لزوم عملیاتی شدن بازپرداخت بدهی چهار دهه ای انگلیس به ایران تأکید کرد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران در برجام حرف ها و وعده های زیادی شنیده، اما عملی ندیده است، گفت: متأسفانه انگلیس هم جزیی از این بی عملی بوده و این رویکرد باید تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه انگلیس:خواهان بازگشت ایران به مذاکرات احیای برجام هستیم

وزیرخارجه انگلیس:خواهان بازگشت ایران به مذاکرات احیای برجام هستیم