مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:452021-09-22اقتصادي

اجرای طرح راهبردی یکپارچه توسعه مناطق مرزی در آذربایجان غربی


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به موقعیت ممتاز، قلمرو جغرافیایی خاص و مرز مشترک آذربایجان غربی با سه کشور، طرح راهبردی یکپارچه توسعه مناطق مرزی برای اولین بار به شکل آزمایشی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو در بازدید معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی به همراه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بزرگراه بین المللی ارومیه_سرو و پایانه مرزی سرو، اظهار داشت : طرح راهبردی یکپارچه توسعه مناطق مرزی با هدف توسعه و بهینه کردن روابط با کشورهای همسایه و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های مرز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت های مناسب به ویژه راه های ارتباطی برای تسهیل در انتقال کالا و انجام مبادلات مرزی در این طرح اهمیت ویژه دارد، افزود: ساکنان مناطق مرزی از فرصت و مزایای مبادلات مرزی در جهت رفع تنگناها با اجرای این طرح بهره مند می شوند.

  مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تقسیم کار و هم افزایی بین هسته های فعال تجاری در مناطق مرزی را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.

حمزه لو خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جهت رفع کاستی ها و مسائل مربوط به مناطق مرزی، رونق و توسعه بیش از پیش حوزه مناطق مذکور و پیوند کارآمد آن با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح راهبردی یکپارچه توسعه مناطق مرزی در آذربایجان غربی

اجرای طرح راهبردی یکپارچه توسعه مناطق مرزی در آذربایجان غربی