مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:302021-09-22سياسي

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون 94 هزار نفر در اردبیل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به بیش از 94 هزار و 42 نفر ارائه خدمات کردند.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به بیش از 94 هزار و 42 نفر ارائه خدمات کردند.

عزت الله ضربی 31 شهریورماه در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در اردبیل اظهار کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش مرگ و میرها و همچنین قطع زنجیره انتقال و تسریع فرآیند واکسیناسیون شهروندان اعضای این جمعیت در 14 مرکز تجمیعی واکسیناسیون به ارائه خدمات پرداختند.

وی تصریح کرد: این اعضا در ارائه خدمات تب سنجی در ورودی ها، ثبت و صدور کارت و واکسیناسیون همکاری های لازم را با دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در این مراکز که در هفت شهرستان استان اردبیل برپا شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروهای جمعیت هلال احمر سعی کردند تا خدمات رایگان و عام المنفعه را برای همشهریان در کنترل بیماری کرونا انجام دهند.

ضربی افزود: روزانه به طور میانگین 69 نفر از اعضای این جمعیت در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل همکاری و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون 94 هزار نفر در اردبیل

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون 94 هزار نفر در اردبیل