مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:152021-09-22اقتصادي

مدیرعامل بانک تجارت کشور:خدمتی متفاوت تر به فولاد اکسین ارائه شود


باید خدمتی متفاوت تر به تیم فولاد اکسین ارائه شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،امشب با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل و اعضا هیات مدیره بانک تجارت کشور به اتفاق مدیران بانک تجارت استان خوزستان و مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان جلسه ای پیرامون توسعه تعاملات بانکی با فولاد اکسین در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.

امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در این جلسه هدف از راه اندازی فولاد اکسین و جایگاه این شرکت در صنعت فولاد را تشریح کرد.

امین آسیابان گفت:این شرکت در پی تحریم های ظالمانه و عدم امکان واردات محصولات فولادی با نقش آفرینی در تولید انبوه ورق های مورد نیاز صنعت نفت رسالت اصلی خود که همان تولید ورق های با ارزش افزوده بالا بوده را محقق کرد.

 آسیابان در ادامه با اشاره به همکاری خوبی که بانک تجارت با این شرکت داشته گفت: بانک تجارت در روزهایی که اکسین شرایط سختی را پشت سر می گذاشت در کنار این مجموعه بود و امیدواریم زمینه توسعه همکاری های فی مابین افزایش یابد.

وی افزود:لازمه تکمیل زنجیره ارزش در اکسین و رسیدن به ظرفیت اسمی اجرای پروژه فولاد سازی می باشد که با اقدامات صورت گرفته، پیش بینی ظرف یک ماه آینده این اجرای این پروژه آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بانک تجارت کشور:خدمتی متفاوت تر به فولاد اکسین ارائه شود

مدیرعامل بانک تجارت کشور:خدمتی متفاوت تر به فولاد اکسین ارائه شود