مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 20:102021-09-22اقتصادي

10 درصد ترددهای کشور دارای سرعت غیرمجازند


مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:  14/5 درصد از ترددهای استان مرکزی دارای سرعت غیر مجازند که این رقم در کشور برابر با 10 درصد است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:  14/5 درصد از ترددهای استان مرکزی دارای سرعت غیر مجازند که این رقم در کشور برابر با 10 درصد است.

فرهاد صالحیان چهارشنبه 31 شهریور در کمیسیون ایمنی استان مرکزی با اشاره به رتبه شانزدهم استان مرکزی از نظر فراوانی تصادفات برون شهری در مقایسه با سایر استان های کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آمار تصادفات جاده ای در استان مرکزی، از سال 1393 تا کنون با روند کاهشی روبرو هستیم.

وی افزود: نرخ تردد وسیله نقلیه در کشور طی چهار ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارای رشد 13/1 درصدی بوده است که این میزان در استان مرکزی برابر با 20 درصد و میزان سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو در سطح کشور برابر با 62 درصد است.

مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه 14/5 درصد از ترددهای استان مرکزی شامل سرعت غیر مجازند که این رقم در کشور برابر با 10 درصد است گفت: میانگین سرعت در سطح راه های کشور برابر با 78 کیلومتر بر ساعت است که این میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد ترددهای کشور دارای سرعت غیرمجازند

10 درصد ترددهای کشور دارای سرعت غیرمجازند