مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:252021-09-22اقتصادي

پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات به بانوان تولیدکننده لرستان


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از پرداخت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به بانوان تولیدکننده استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از پرداخت 7 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به بانوان تولیدکننده استان خبر داد.

پرویزپور امروز 31 شهریورماه، اظهار کرد: مسائل و مشکلات حوزه دورود را بررسی شد بخصوص در بحث اقتصادی که تعدادی از زنان ما دارای تحصیل هستند و سرپرست خانوار بوده و معیشت خانواده را تأمین می کنند.

وی تصریح کرد: حمایت های خوبی را از تولیدی زنان داشته ایم و اعتبارات خوبی طی سال گذشته به بنگاه های زودبازده، تولیدی های زودبازده و مشاغل خانگی داده شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا سال گذشته هفت میلیارد و 200 میلیون تومان در اختیار بانوان قرار گرفته است.

پرویزپور اضافه کرد: در حوزه کرونا نیز مبلغ خوبی از سازمان های بین الملل برای احصای مشاغل زنان سرپرست خانوار که براثر کرونا دچار آسیب شده بودند تخصیص یافت.

وی بیان کرد: در این راستا 40 کارگاه تولید با کمک جهاد کشاورزی راه اندازی شد و 400 زن سرپرست خانوار از این خدمات استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات به بانوان تولیدکننده لرستان

پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان تسهیلات به بانوان تولیدکننده لرستان