مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 19:052021-09-22سياسي

ارسال 100 اثر به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از ارسال یکصد اثر به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت خبر داد و گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه هفت اثر برگزیده شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان از ارسال یکصد اثر به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت خبر داد و گفت: از بین آثار رسیده به دبیرخانه هفت اثر برگزیده شد.

محسن رشیدی در مراسمی که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار کرد: از یکصد اثر ارسالی به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت در لرستان از صاحبان هفت اثر شاخص و برگزیده تجلیل شد.

وی از فعالان بخش مجازی خواست تا ارزش های دوران دفاع مقدس به نسلی که جنگ را تجربه نکرد در قالب کتاب، شعر، عکس و فیلم ارائه دهند.

رشیدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت نهادینه کرده است، تصریح کرد: فرهنگ بیداری و مقاومت در سایه ولایت و رهبری و اقتدار نیروهای مسلح نه تنها در کشورمان بلکه در منطقه و جهان نهادینه شده است و این جریان موجب شکوفایی کشور در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 100 اثر به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت

ارسال 100 اثر به جشنواره فعالان مجازی ایثار، شهادت و مقاومت