مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-22سياسي

معاون رییس جمهور: وضعیت نزولی فرزندآوری خطرناک است/ لزوم افزایش فرزندآوری


اگر زنان تحت فشار قرار بگیرند و نگذاریم به مسائل خانواده برسند، به آن ها ظلم کرده ایم/ برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند.

- اگر زنان تحت فشار قرار بگیرند و نگذاریم به مسائل خانواده برسند، به آن ها ظلم کرده ایم/ برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اقدامات لازم برای بهبود وضعیت حجاب زنان گفت: مصوبه و بخشنامه کم نداریم اما اجرایی نمی شوند.

برای حجاب باید اجرای برنامه ها از ادارات و دانشگاه ها آغاز شوند؛ اینکه کارمندی تعهد کرده است اما قوانین را رعایت نمی کند، نشان از کم کاری ما است.

انسیه خزعلی در سفر به خوزستان و در ملاقات با نماینده ولی فقیه در خوزستان که امروز (31 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: بهترین روزهای زندگی و جوانی ام از جمله روزهای انقلاب و مبارزه را در استان خوزستان گذراندم و مردم خونگرم خوزستان همیشه این خاطرات را در ذهن من زنده نگه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان چه در زمان جنگ و پس از آن با محرومیت هایی مواجه بود و نتوانست آن گونه که باید سر پا شود و این مساله، مسئولیت را بر دوش مسئولان سنگین تر می کند تا توجه ویژ ای به خوزستان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: وضعیت نزولی فرزندآوری خطرناک است/ لزوم افزایش فرزندآوری

معاون رییس جمهور: وضعیت نزولی فرزندآوری خطرناک است/ لزوم افزایش فرزندآوری