مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 18:152021-09-22اقتصادي

استان مرکزی جزو پرترددترین استان های کشور در حوزه خودروهای سنگین


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی از لحاظ تردد ماشین سنگین در کشور جز رتبه های نخست کشور است و گاها خودروی سنگین بیشترین تردد در استان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی از لحاظ تردد ماشین سنگین در کشور جز رتبه های نخست کشور است و گاها خودروی سنگین بیشترین تردد در استان را به خود اختصاص داده است.

مهدی زندیه وکیلی روز چهارشنبه در کمیسیون ایمنی استان مرکزی که با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا و مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برگزار شد اظهار کرد: حدود نیمی از تصادفات منجر به فوت استان مرکزی در شهرستان ساوه و زرندیه و بیشترین تصادفات در جاده های پر برخوردار رخ می دهد که پس از بررسی هایی دریافتیم علت این تصادفات پر تردد بودن محورهای استان است به طوری که استان مرکزی معمولا در لیست سومین یا چهارمین استان های پر تردد کشور است.

وی افزود: استان مرکزی از لحاظ تردد ماشین سنگین در کشور جز رتبه های نخست کشور است و در بیشتر مواقع خودروی سنگین بیشترین تردد در استان را به خود اختصاص داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه تا چندی پیش بیشترین میزان آزادراه های کشور در استان مرکزی بود، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی جزو پرترددترین استان های کشور در حوزه خودروهای سنگین

استان مرکزی جزو پرترددترین استان های کشور در حوزه خودروهای سنگین