مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-22سياسي

حفظ امنیت جامعه از اهداف نظام جمهوری اسلامی است


رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی حفظ امنیت را بسیار مهم دانست و گفت: حفظ امنیت جامعه از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، حجت الاسلام شبانعلی صالحی نسب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی نزاجای خرمشهر بیان کرد: حفظ امنیت جامعه بسیار مهم است چون جامعه ای که امنیت نداشته باشد و در معیشت خود دچار مشکل باشد در زندگی دچار نقصان می شود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت جامعه از ارکان نظام جمهوری اسلامی است، افزود: استکبار جهانی به وسیله دشمن بعثی با هدف برای براندازی دولت جمهوری اسلامی با کمک 80 کشور قصد تصرف خاک کشور را داشت اما به اهداف شوم خود در این جنگ نرسید.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (نزاجا) گفت: امروز باید نگاه کنیم که جبهه مقاومت به پرچم داری جمهوری اسلامی در کجا ایستاده و استکبار جهانی در چه وضعیتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، امروز در این مراسم حجت الاسلام صادق جاسم زاده به عنوان رییس عقیدتی سیاسی تیپ 72 شهید جوانشیر پادگان دژ خرمشهر معرفی و از حجت الاسلام حبیب الله صبوری یزدان لو قدردانی شد.

امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس یک باب مسجد و یک کتابخانه در پادگان دژ خرمشهر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت جامعه از اهداف نظام جمهوری اسلامی است

حفظ امنیت جامعه از اهداف نظام جمهوری اسلامی است