مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 17:002021-09-22اجتماعي

اجرای برنامه های آستان قدس در دهه آخر صفر ذیل مفهوم «همه خادم الرضاییم»


رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان، رسم مسلمانی» به تشریح برنامه های سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی را با رویکرد رسیدگی به آسیب دیدگان و خانواده قربانیان کرونا پرداخت.

- اجرای برنامه های آستان قدس در دهه آخر صفر ذیل مفهوم همه خادم الرضاییم ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به شعار همه خادم الرضاییم، نجات انسان، رسم مسلمانی به تشریح برنامه های سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی را با رویکرد رسیدگی به آسیب دیدگان و خانواده قربانیان کرونا پرداخت.

عبدالحمید طالبی در نشست اعلام برنامه های آستان قدس رضوی در دهه پایانی ماه صفر که امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و جهان اسلام انتخاب شعار همه خادم الرضاییم، نجات انسان، رسم مسلمانی از جمله مهم ترین اقدامات سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به شمار می رود.

وی ادامه داد: پنج محور اساسی زیارت عارفانه، خدمت کریمانه، سبک زندگی، موضوع امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب را در تأمین محتوای برنامه ها در نظر گرفته ایم که ویژه نامه ای در این خصوص تهیه شده و منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های آستان قدس در دهه آخر صفر ذیل مفهوم «همه خادم الرضاییم»

اجرای برنامه های آستان قدس در دهه آخر صفر ذیل مفهوم «همه خادم الرضاییم»