مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:502021-09-22اجتماعي

پویش مومنانه «همکلاسی مهربان2» در مازندران برگزار شد


پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان 2 با اهدای 10 هزار و 400 بسته کمک آموزشی با همت سپاه کربلا و آموزش و پرورش مازندران در ساری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 10 هزار بسته معیشتی، پنج هزار لوازم التحریر و 200 سری جهیزیه تهیه و تقدیم نیازمندان شد.

وی افزود: همچنین با کمک بسیج دانش آموزی 10 هزار و 400 بسته کمک آموزشی، چهار هزار بسته بهداشتی و 200 سخت افزار آموزشی و هزار و 400 بسته معیشتی تحت عنوان همکلاسی مهربان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: بسته های لوازم آموزشی به نیت 10 هزار و 400 شهید استان تقدیم دانش آموزان شده است.

وی با اشاره به راهکارهای سند تحول نوین گفت: برای عدالت دیجیتال و تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار، طرح همکلاسی مهربان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در سال قبل پویش همکلاسی مهربان یک در استان برگزار شد و 33 هزار ابزار آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

جعفری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا نیز گفت: با همت خیران و تشکل های دانش آموزی، بسته های دانش آموزی، بسته های معیشتی و سخت افزاری بین دانش آموزان مناطق محروم ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مومنانه «همکلاسی مهربان2» در مازندران برگزار شد

پویش مومنانه «همکلاسی مهربان2» در مازندران برگزار شد