مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-22پزشكي

تهدید سلامت عمومی جامعه بر اثر سهل انگاری در مراجعه به مراکز واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شیراز، سهل انگاری و عدم تمایل برخی از شهروندان در مراجعه به مراکز واکسیناسیون را به منزله هشداری برای تهدید سلامت عمومی جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره، شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، مدافعان میهن و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این روزها شباهت بسیاری به روزهای دفاع مقدس دارد و مدافعان سلامت با لباس دیگری در پوشش سفید مقابل دشمن نامریی مشغول به مقابله با بیماری منحوس مبارزه با کرونا در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

 لطفی با تاکید بر ایستادگی و تلاش جانانه تمامی دستگاه های اجرایی در این بحران، هفته دفاع مقدس را به تمام مدافعان میهن و سلامت تبریک گفت و از سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان برای حمایت از مجموعه سلامت در نبرد با کرونا قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از نشست امروز این ستاد با اشاره به بستری 328 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان طی 24 ساعت گذشته و مراجعه نکردن برخی افراد به مراکز واکسیناسیون، از مردم خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، در صورتی که تا کنون واکسن علیه کروناویروس را دریافت نکرده اند، در نخستین فرصت با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، ضمن حفظ سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید سلامت عمومی جامعه بر اثر سهل انگاری در مراجعه به مراکز واکسیناسیون

تهدید سلامت عمومی جامعه بر اثر سهل انگاری در مراجعه به مراکز واکسیناسیون