مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-22اقتصادي

پلمب 2 آژانس متخلف فروش بلیت اربعین


تاکنون دو آژانس مسافرتی و دفتر فروش بلیت هواپیما که بلیت اربعین را با نرخ بالاتر از مصوب به فروش رسانده بودند پلمب شده و این دو آژانس فعلاً تعطیل شده اند تا تخلف آن ها بررسی و حکم مربوطه صادر شود.

- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از سهمیه 60 هزار نفری سفرهای اربعین، تاکنون 35 هزار بلیت فروخته شده است، گفت: دو آژانس مسافرتی گران فروش را تعطیل کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازصدا و سیما، شهرام آدم نژاد درخصوص تشدید نظارت ها بر فروش بلیت عراق ویژه ایام اربعین با نرخ مصوب افزود: با توجه به تصمیم عراق و مذاکرات انجام شده، قرار بر این شد که 60 هزار زائر ایرانی فقط از مسیر هوایی در همایش بزرگ اربعین حسینی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در ابتدای کار مشکلاتی در این زمینه و فروش بلیت به علاقه مندان به وجود آمد که با دستور قاطع وزیر راه و شهرسازی برای رفع این مشکلات، جلسات متعددی با تشکل ها و مجموعه های مختلفی که در این حوزه خدمات ارائه می دهند، برگزار و سازمان هواپیمایی کشوری هم قاطعانه وارد شد و برخورد قاطعانه ای با متخلفان داشت.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: پس از برخورد با متخلفان و پیگیری های وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری، در حال حاضر تمام فروشندگان بلیت پروازهای شرکت های داخلی ویژه اربعین نرخ مصوب را رعایت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 آژانس متخلف فروش بلیت اربعین

پلمب 2 آژانس متخلف فروش بلیت اربعین