مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-22ورزشي

برگزاری 120 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در دماوند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند از برگزاری 120 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه تا پایان این ایام ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه فرموده اند دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی بوده که همه ارزش ها در آن قرار گرفته است اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فقط به عنوان یک تاریخ پرافتخار کشور نیست که یادش را گرامی بداریم بلکه دفاع مقدس نقطه افتخارآفرین برای کشور و نیز برای تاریخ اسلام به شمار می رود.

نجفی با اشاره به اینکه مردم در دوران دفاع مقدس از بزرگترین داشته های خود یعنی جانشان برای حفظ نظام اسلامی گذشتند و در هفته دفاع مقدس باید مفاهیم ارزشمند را زنده نگه داشته و در جوامع انتشار دهیم گفت: برنامه های متعددی برای این اهداف باید پیش بینی می شود که زنده نگه داشتن یاد شهدا در صدر آنهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند با بیان اینکه سرکشی از خانواده های شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، گلباران تمام مزارهای شهدا در سطح شهرستان با حضور مسئولین از جمله برنامه های ایام دفاع مقدس است افزود: تجلیل از کادر درمان، افتتاح خانه نخبگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از رتبه های برتر کنکور و کمک های مومنانه برخی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 120 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در دماوند

برگزاری 120 برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در دماوند