مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-22سياسي

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد


با تصویب این قانون معلم از حیث مهارت ها، توانمندی ها و دانشی که دارد، ارزیابی و رتبه بندی می شود.

- رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از نهایی شدن لایحه رتبه بندی معلمان هم زمان با مهرماه آغاز فصل بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این لایحه مهم بالاخره پس از بحث های کارشناسی متعدد راهی صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا منادی سفیدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از امروز نمایندگان 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را در سامانه قوانین مجلس برای طرح در صحن ثبت کنند.

منادی سفیدان با اشاره به آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ابلاغیه های رهبر معظم انقلاب در این خصوص و همچنین در راستای اجرای برنامه های پنجساله توسعه، سال گذشته با تلاش مجلس، دولت دوازدهم مجاب شد تا لایحه رتبه بندی را به مجلس ارائه کند که این پیگیری ها نتیجه داد و لایحه رتبه بندی در اسفندماه 1399 به مجلس ارائه شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نیز رأی قاطع 94 درصدی به شور اول این لایحه داد، افزود: خرسندیم با وجود تمام بحث های کارشناسی نهایتا این لایحه به سرانجام رسید و امروز چهارشنبه 31 شهریور این لایحه برای ورود به صحن در سامانه قوانین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد

لایحه رتبه بندی فرهنگیان راهی صحن علنی مجلس شد