مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-22سياسي

دفاع مقدس درس های زیادی برای خیرخواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: دفاع مقدس مردم رشید ایران و جان فشانی شهدا، و ایثار ایثارگران درس های زیادی برای خیر خواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت.

- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: دفاع مقدس مردم رشید ایران و جان فشانی شهدا، و ایثار ایثارگران درس های زیادی برای خیر خواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور و نماد مقاومت، پایداری، ایثار ، رشادت و پیروزی ملت بزرگوار ایران در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک پاک ایران را گرامی می داریم.

این برهه پرفراز و نشیب، در تاریخ ایران عزیز و در اذهان و قلوب مردمان این دیار همواره جاودان می ماند و یاد شهیدان و ایثارگران این دفاع مقدس در قله رفیع مجاهدان فی سبیل الله و در تاریخ پرافتخار میهن اسلامی ثبت و ماندگار خواهد ماند.

دفاع مقدس مردم رشید ایران و جان فشانی شهدا، و ایثار ایثارگران درس های زیادی برای خیر خواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت.

درس فداکاری و پایداری، به عنوان الگویی برای مقاومت برای آزادی خواهان، پاسخ قاطع ملت ایران به متجاوز و بدخواهان و توطئه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس درس های زیادی برای خیرخواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت

دفاع مقدس درس های زیادی برای خیرخواهان و بدخواهان ملت ایران به میراث گذاشت