مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-22بين الملل

یک پایگاه خبری: کشته شدن 2 تن از عاملان ترور سردار سلیمانی


منبع امنیتی پایگاه کریدل می گوید ویلیس و اسمان هر دو در اربیل عراق در جریان عملیات علیه افراد دخیل در ترور [سردار] سلیمانی و المهندس کشته شده اند.

- منبع امنیتی پایگاه کریدل می گوید ویلیس و اسمان هر دو در اربیل عراق در جریان عملیات علیه افراد دخیل در ترور [سردار] سلیمانی و المهندس کشته شده اند.

دست کم دو حمله جداگانه از طرف عوامل ناشناس ضد اهدافی در موصل طی سال جاری گزارش شده اند.

پایگاه خبری تحلیلی کریدل (The Cradle) که به مسائل منطقه غرب آسیا می پردازد در گزارشی اختصاصی افشا کرد: یک مقام امنیتی ارشد محور مقاومت می گوید سرهنگ جیمز ویلیس آمریکایی و سرهنگ شارون اسمان از اسراییل به دلیل مشارکت در ترور [سردار] سلیمانی و المهندس در اربیل کشته شده اند.

سایت مشرق در ادامه نوشت: آنچه در ادامه می خوانید صرفاً ترجمه گزیده گزارش ها و مقالات مذکور است و محتوا و ادعاهای مطرح شده در این گزارش صرفاً جهت تحلیل و بررسی رویکردها و دیدگاه های اندیشکده های غربی منتشر شده است و هرگونه ادعا و القائات احتمالی این مقالات هرگز مورد تأیید ما نیست.

دروغ گویی پنتاگون برای سرپوش گذاشتن بر حقایق بنابر گفته این منبع امنیتی عملیاتی در اربیل به کشته شدن دو فرمانده عالیرتبه آمریکایی و اسراییلی انجامید: سرهنگ دوم جیمز ویلیس 55 ساله اهل البوکرک و از واحد اسب سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پایگاه خبری: کشته شدن 2 تن از عاملان ترور سردار سلیمانی

یک پایگاه خبری: کشته شدن 2 تن از عاملان ترور سردار سلیمانی