مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:402021-09-22اجتماعي

باید بحث حفاظت محیط زیست را به سمت تکنولوژی ببریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به این که بحث حفاظت فیزیکی را به سمت تکنولوژی روز باید ببریم، تصریح کرد: تاکنون کارهای زیادی در این زمینه انجام شده اما با مطلوب فاصله داریم که به تأمین اعتبار و بودجه برمی گردد که امیدواریم در دولت سیزدهم این دغدغه برطرف شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به این که بحث حفاظت فیزیکی را به سمت تکنولوژی روز باید ببریم، تصریح کرد: تاکنون کارهای زیادی در این زمینه انجام شده اما با مطلوب فاصله داریم که به تأمین اعتبار و بودجه برمی گردد که امیدواریم در دولت سیزدهم این دغدغه برطرف شود.

مهرداد فتحی بیرانوند، امروز در آیین افتتاح دوره سفیران محیط زیست لرستان که به همت جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست به صورت عام وظیفه همه دستگاه هاست و یک سری از دستگاه ها به صورت تخصصی این امر را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در حوزه جنگل ها ما فقط وظیفه حراست در داخل مناطق تحت مدیریت را داریم و دستگاه تخصصی ما سازمان جنگل هاست، و حفاظت از منابع آب برعهده امور آب و فاضلاب است، برخی سؤال می کنند ما بیشترین منابع آبی اما کمترین مصرف را داریم، باید بگوییم ما نیز مطالبه گر این موضوع از وزارت نیرو هستیم که این موضوع را از سیاست های غلط وزارت نیرو می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بحث حفاظت محیط زیست را به سمت تکنولوژی ببریم

باید بحث حفاظت محیط زیست را به سمت تکنولوژی ببریم