مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:302021-09-22فناوري

شناسایی آسیب پذیری در محصولات مایکروسافت؛ از پاورپوینت تا ورد


مایکروسافت به روزرسانی چندین ‫آسیب پذیری امنیتی در محصولات خود شامل اکسل آفیس، پاورپوینت، ورد و اکسس را منتشر کرده است و کاربران باید هرچه سریع تر نسبت به به روزرسانی محصولات آسیب پذیر اقدام کنند.

- شناسایی آسیب پذیری در محصولات مایکروسافت؛ از پاورپوینت تا ورد مایکروسافت به روزرسانی چندین ‫آسیب پذیری امنیتی در محصولات خود شامل اکسل آفیس، پاورپوینت، ورد و اکسس را منتشر کرده است و کاربران باید هرچه سریع تر نسبت به به روزرسانی محصولات آسیب پذیر اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت مایکروسافت به روزرسانی هایی را به منظور وصله چندین مورد ‫آسیب پذیری امنیتی در ماه سپتامبر در محصولات خود منتشر کرده است؛ مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) به کاربران توصیه می کند هرچه سریع تر نسبت به به روزرسانی محصولات آسیب پذیر اقدام کنند.

امکان دریافت به روزرسانی برای کاربران ویندوز با استفاده از بخش windows update در مسیر Start > Settings > Update & Security > Windows Update فراهم است.

برخی از محصولات آسیب پذیر شامل آژور اسفر، اکسل آفیس، پاورپوینت، ورد، اکسس، کرنل، ویژوال استودیو و بیت لاک می شوند.

آسیب پذیری CVE-2021-40444 (آسیب پذیری اجرای کد از راه دور موجود در مؤلفه MSHTML اینترنت اکسپلورر) نیز در این به روزرسانی ها رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی آسیب پذیری در محصولات مایکروسافت؛ از پاورپوینت تا ورد

شناسایی آسیب پذیری در محصولات مایکروسافت؛ از پاورپوینت تا ورد