مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-22بين الملل

واکنش حماس به جدیدترین اقدام محمود عباس


سخنگوی جنبش حماس با انتشار توییتی به جدیدترین تحرکات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در زمینه برگزاری انتخابات محلی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس با انتشار توییتی به جدیدترین تحرکات محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در زمینه برگزاری انتخابات محلی واکنش نشان داد.

وی نوشت: محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با موضوع انتخابات به شکلی برخورد می کند که فلسطینی ها را تحقیر و به آنها اهانت می کند.

وی همواره با مقیاس جنبش فتح عمل می کند و با قوانین به نفع خودش رفتار می کند و در پایان هم به بهانه های واهی از ترس باخت در انتخابات، از برگزاری انتخابات طفره می رود.

قبل از آن هم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این زمینه اعلام کرد: ما مجدداً مخالفت خود را با برگزاری انتخابات محلی بدون توافق درباره برنامه روشن در زمینه رویارویی با اشغالگران تاکید می کنیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: برگزاری هرگونه انتخاباتی در سایه اشغال، به منزل فرار از راهبردی ملی اداره درگیری با دشمن است.

شرایط کنونی تمرکز همه بر نحوه مقابله با اشغالگران و حملات رژیم صهیونیستی را طلب می کند.

گفتنی است که تشکیلات خودگردان فلسطین اخیراً دستور اجرای انتخابات روستاها و شهرهای فلسطین در تاریخ 11 دسامبر آتی و در دو مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به جدیدترین اقدام محمود عباس

واکنش حماس به جدیدترین اقدام محمود عباس