مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-22اجتماعي

کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و افزایش وزش باد در غرب


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر جمعه و روز شنبه در استان های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی کاهش محسوس دما، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور در روز پایانی تابستان اظهار داشت: در سه روز آینده در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم و این شرایط جوی در پنج روز آینده در استان های ساحلی خزر و اردبیل در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.

وی افزود: طی دو روز آینده با عبور امواج تراز میانی جو همراه با نفوذ هوای خنک از شمال غرب و غرب کشور سواحل خزر در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی کاهش محسوس دما، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده به دلیل وزش باد شدید جنوبی در استان اردبیل شاید افزایش محسوس بیشینه دما بین 8 تا 12 درجه خصوصاً در نواحی مرکزی استان اردبیل خواهیم بود.

ضیاییان ادامه داد: از فردا تا شنبه سوم مهر در نوار غربی کشور افزایش سرعت وزش باد خواهیم داشت و در این مدت دریای خزر مواج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و افزایش وزش باد در غرب

کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و افزایش وزش باد در غرب