مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-22اجتماعي

17500 دانش آموز استان سمنان حضوری به مدرسه می روند


مدیر کل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه 17 هزار و 500 دانش آموز استان سوم مهرماه حضوری به مدرسه می روند، گفت: این دانش آموزان در مدارس کم جمعیت تحصیل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش سمنان با موضوع بازگشایی مدارس ضمن بیان اینکه سال تحصیلی جدید با شعار تسهیل فرصت یادگیری باکیفیت در گام دوم انقلاب سوم مهرماه آغاز می شود، ابراز داشت: برای سال جاری 17 هزار و 500 دانش آموز استان سمنان در 203 مدرسه حضوری به مدرسه می روند.

وی بابیان اینکه این مدارس جمعیتی کمتر از 50 دانش آموز و اغلب در مناطق روستایی و عشایری نظیر فولاد محله، چاشم، کوه زر، کالپوش و بی ارجمند قرار دارند، افزود: برخی از مدارس غیر دولتی که جمعیت کمی نیز دارند در این مقوله قرار داده شدند.

بازگشایی تدریجی مدارس از آبان ماه مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه دانش آموزان مقطع اول و دوم دبستان یک روز در هفته را به صورت حضوری مدرسه می روند، ابراز داشت: برای مقاطع نهم و دوازدهم نیز کار ویژه ای صورت گرفته است و دانش آموزان هنرستانی و فنی و حرفه ای با توجه به اینکه کمتر از 15 نفر هستند و از مساحت خوبی نیز فضای کارگاهی آن ها برخوردار است حضوری سال تحصیلی را آغاز می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17500 دانش آموز استان سمنان حضوری به مدرسه می روند

17500 دانش آموز استان سمنان حضوری به مدرسه می روند