مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-22بين الملل

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد


یک روزنامه آمریکایی با مرور مواضع اخیر ایران و قدرت های جهانی عضو توافق هسته ای درباره از سرگیری مذاکرات احیای این توافق در وین، مطرح کرد که سرنوشت این مذاکرات هنوز مشخص نیست و دولت جدید ایران عجله ای برای از سرگیری این مذاکرات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین نوشت: سه ماه پس از آخرین نشست برای مذاکره پیرامون احیای توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی، هنوز مشخص نیست که آیا این مذاکرات از سر گرفته خواهد شد یا نه و از سرگیری آن چه زمانی خواهد بود یا این که چه کسی نماینده دولت جدید ایران در این مذاکرات خواهد بود.

واشنگتن پست می افزاید: در آغاز، ایران به بالا بردن مقدار و کیفیت غنی سازی اورانیومش ادامه داد که برخی کارشناسان را به این نتیجه رساند حالا ایران نسبت به ارزیابی علنی دو-سه ماه گذشته دولت بایدن، به در اختیار داشتن مواد شکافت پذیر کافی برای ساختن یک بمب اتمی نزدیک تر شده است.

در عین حال، ایران چندین بار با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره بازرسی فعالیت های هسته ای اش که در سال 2015 تحت توافق هسته ای بر سر آن توافق شده بود، مناقشاتی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد

ایران عجله ای برای از سرگیری مذاکرات وین ندارد