مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-22سياسي

5 برنامه حمایتی برای توسعه فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان


اقدامات حمایتی برای گسترش دانش و فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان با اجرای پنج برنامه از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی شتاب گرفته است.

- اقدامات حمایتی برای گسترش دانش و فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان با اجرای پنج برنامه از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی شتاب گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 94 کار خود را آغاز کرد.

کشف و شناسایی افراد مستعد در این حوزه و هدایت و تربیت نیروی انسانی از اهداف این کمیته برای ممانعت از هدر رفتن زمان و همچنین استفاده از ظرفیت ها است.

این کمیته پنج اقدام حمایتی برای گسترش فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان انجام داده است آینده این حوزه را با پرورش نیروی انسانی تضمین می کند.

این اقدامات در زیر آمده است.

راه اندازی و تجهیز پژوهش سراهای دانش آموزی در سطح کشور تنوع بخشــی به محیط های یادگیری و ایجاد فضاهای آزمایشــگاهی برای دانش آموزان یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در امر پژوهش و همچنین آشــنایی بهتر و درک کامل تر نســبت به مسائل علوم نوین از جمله سلول های بنیادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 برنامه حمایتی برای توسعه فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان

5 برنامه حمایتی برای توسعه فناوری سلول های بنیادی میان دانش آموزان