مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-22سياسي

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد


بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با نام سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی » و با ظرفیت روزانه 20 هزار دُز تزریق واکسن امروز چهارشنبه در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

- امام جمعه مشهد گفت: ویروس کرونا عرصه آزمایش و امتحان برای مردم بوجود آورد، عده ای در این زمینه خدمات ارزشمند ارائه کردند آنچه مردم، استادان دانشگاه و کادر درمان در این عرصه نشان دادند کار انقلابی و جهادی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور، با بیان اینکه موج پنجم کرونا تهاجم غافلگیرانه داشت افزود: روزانه بیش از 100 خانواده در این خطه عزادار شدند اما اقدامات استاندار نیز جای قدردانی دارد زیرا بسیار مخلصانه مدیریت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا را انجام داد و کادر درمان نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست جوابگوی نیاز مردم باشد.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی نیز در موج پنجم ورود خوبی داشت، مهمانسرای این آستان مقدس تعطبل شد و تمام بودجه صرف نهادهای درمانی و بهداشتی شد که این حسن تدبیر و روشن اندیشی تولیت آستان قدس رضوی قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور در مشهد